Kucing Suka Mandi?

Malaysia Internet Business Summit MIBS 2014Kucing suka mandi? Setahu aku kucing dengan air ni memang tak boleh dekat. Air limpahan hujan depan garaj rumah aku pun, sanggup si Dabuk dan Tam ambil jarak jauh untuk lompat masuk ke rumah semata-mata takut terjijak air. Huh! boleh masuk masuk olimpik kucing aku ni...

Kenapa kucing takut air?

Jika anda perasan, semasa kucing minum air tiada setitik pun air yang jatuh dari lidahnya. Malah, lidahnya juga mempunyai kelebihan untuk menyembuh lukanya sendiri. Sebab itu, kucing kalau luka tak pergi berubat pun mereka boleh sembuh dengan sendiri. Tambah kucing aku, bila letak ubat luka itu, dia jilat 2minit sat lagi bertali air liur.. sebab ubat dokter bagi tu pahit.


Video Kucing Suka Mandi

Percaya tak? masih ada sesetengah kucing yang dilatih oleh tuanya sehingga dia sendiri akan mandi apabila ternampak air. Atotototo... comelnya.


Hahahahahaha 󾌴󾌴󾌴󾌴󾌴󾌴❤️"BABY" Water Cat 󾌴❤️Instagram: @babybellydancer 󾬏
Posted by Ahmed EL Bayed on Monday, January 12, 2015


Haha.. kalau kucing aku ni, buka saja pili air... nuh lari sampai umah jiran depan rumah. Aiseeeyh. Punya la takut dengan air.

Kucing Suka Mandi?

Ehh... kucing yang diberi nama "Baby" ini adalah milik Ahmed El Bayed. Dia juga ada akaun instgram sendri atas nama - BabyBellyDancer. Boleh la lihat perkembangan aksi telatah kucing yang comel ni.

Terima kasih sudi membaca.


0 Komentar untuk "Kucing Suka Mandi?"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info