50 Helai T-Shirt Suami Aku Ustaz Untuk Dimenangi

50 helai t-shirt Suami Aku Ustaz untuk dimenangi. Bersempena dengan tayangan filem Suami Aku ustaz yang bermula pada 14 Mei 2015 (khamis) yang lepas. Anda berpeluang untuk memenangi hadiah ekslusif sehelai t-shirt bertulis filem suami aku ustaz sehingga tarikh 21 Mei 2015.

Baca juga - Sinopsis Filem Suami Aku Ustaz

Kongsi Gambar dan Menangi T-Shirt Filem Suami Aku Ustaz

50 Helai T-Shirt Suami Aku Ustaz Untuk Dimenangi

Syaratnya sangat mudah, anda hanya perlu menonton filem suami aku ustaz di mana-mana pawagam yang berdekatan, dah selesai tengok wayang? Tiket wayang jangan terus dibuang tetapi ambik gambar sama ada selfie atau wefie bersama tiket tersebut.

Dan upload gambar tersebut di laman sosial facebook atau instagram dan hashtag #SUAMIAKUUSTAZ #KARYASENI mudah saja kan?

Lebih banyak tiket wayang, maka lebih besarlah peluang anda untuk memenangi T-Shirt Filem Suami Aku Ustaz itu nanti.

Wahh! aku sendiri masih belum berkesempatan untuk menonton....aisssyh.

0 Komentar untuk "50 Helai T-Shirt Suami Aku Ustaz Untuk Dimenangi"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info