Lagu Potret Ost Dia Isteri Luar Biasa

Lagu potret ost dia isteri luar biasa. Entri ini aku terbitkan untuk atas permintaan pembaca yang sering mencari kata kunci "lagu tema dia isteri luar biasa". Ini juga merupakan salah satu teknik untuk meningkatkan trafik blog harian.

Okep. Bercakap pasal lagu tema bagi drama slot akasia ini. Aku sendiri pada mulanya tertanya-tanya juga siapakah gerangan vokalis yang membawa lagu ini. Tak pernah pula aku dengar sebelumnya. Barangkali, aku sendiri yang ketinggalan dengan lagu-lagu terbaru ini.

Jadi, untuk memenuhi pemintaan pencari lagu Potret Ost Dia isteri luar biasa dalam blog ini. Aku kongsikan entri..

Lagu Potret Ost Dia Isteri Luar Biasa

Lagu Potret Ost Dia Isteri Luar Biasa

Lagu berjudul Potret merupakan nyanyi Akim & The Majistrest. Tahniah buat mereka, kerana berjaya diangkat sebagai lagu tema dalam drama slot akasia itu.

Tak cukup, kalau setakat video saja yang aku kongsikan. Apa kata kalau dikongsikan bersama lirik. Hah! mudah sikit sambil dengar kita nyanyi sekali. Mana tahu, tahun depan dapat masuk akademik fantasia. Hehe..

Video Potret - Akim & The Majistret


Lirik Potret - Akim & The Majistret

Lagu Potret Ost Dia Isteri Luar Biasa

Nak tengok online. Klik sini - drama penuh Di isteri luar biasa

Nak baca novel online. Rujuk sini - Novel online dia isteri luar biasa bab 11, 12 dan 13.

0 Komentar untuk "Lagu Potret Ost Dia Isteri Luar Biasa"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info