5 Sebab Pilih Medium Iklan RevenueHits

Iklan RevenueHits. Siapa pernah dengar? Saya sendiri pun baru tahu selepas terbaca satu post terbitan blogger Nik Khazami. Selepas membuat sedikit carian... banyak juga yang review pasal pengiklanan RevenueHits ni. Di mana ia boleh dijadikan sebagai alternatif mengantikan adsense.

Saya baru saja mendaftar RevenueHits dan lihat banner di sisi kanan bawah sidebar adalah banner dari pengiklanan ini... dari membaca terus saya mencuba, mana tahu ia boleh memberikan pulangan yang baik untuk blog ini, dan jika berhasil saya akan kongsikan untuk entri akan datang. Banyak medium pengiklanan untuk blogger sekarang dan salah satu darinya adalah RevenueHits yang sedang.... makannya cubalah gandakan income anda, jangan hanya bergantung pada satu platform saja.

5 Sebab Pilih Medium Iklan RevenueHits

Medium pengiklanan menerusi RevenueHits ini dibayar dalam matawang USD... dan ini adalah sebab mengapa saya pilih RevenueHits untuk blogspot saya....

5 Sebab Pilih Medium Iklan RevenueHits
  1. Lapan jenis pilihan iklan. Anda diberikan pilihan jenis iklan untuk dipasang pada blog iaitu banner, slider, popunder, top banner, button, footer, interstitial  dan juga shadow box. Pilih saja yang berkenan dan tak serabut pada blog nanti.
  2. Tiada syarat. Platform ini tidak memerlukan sebarangan syarat yang kejam seperti mana Innity, Komli dan Adsense.... siap saja sign up dah boleh pasang banner. Mudah saja kan.
  3. Cara bayaran. Anda diberikan tiga pilihan sama ada dibayar menerusi paypal, wire atau payoneer. Saya pilih bayaran menerusi paypal...
  4. Pemasangan iklan. Masih sama seperti pengiklanan yang lain, hanya copy dan paste kan code dalam kotak widget anda.
  5. Cara kiraan income. Adalah menerusi tiga cara iaitu CPC (cost-per-click), CPM (cost-per-thounsand impressions) dan CPA (cost-per-action)

Pendaftaran RevenueHits boleh dibuat menerusi pautan ini - Resgiteration RevenueHits.

Selamat mencuba.

1 Komentar untuk "5 Sebab Pilih Medium Iklan RevenueHits"

thanks! best jugak revenuehits ni.. beberapa hari je dah ada earnings..

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info