Tonton Online Suami Aku Ustaz 2015

As salam. Filem Suami Aku Ustaz merupakan filem yang diadaptasi dari sebuah novel bestseller karya Hannah Dhaniyah. Ia mengisahkan Alisa yang dipaksa untuk berkahwin dengan sepupunya sendiri, merangkap guru agama di sekolah menengah Alisa.. dikenali sebagai Ustaz Hafiz.

Ketampanan dan kelembutan percakapan Ustaz Hafiz membuat ramai yang menyukainya termasuklah kawan baik Alisa iaitu Wati. Alisa terpaksa berkahwin dengan Ustaz Hafiz atas sebab ibu bapanya mahu mengerjakan haji.. kepada ustaz Hafiz sahaja tanggungjawap dan kepercayaan diberikan untuk menjada Alisa sepanjang ketiadaan mereka.

Untuk ikuti sinopsis selanjurnya, klik pautan ini - Sinopsis filem suami aku ustaz 2015

Tonton Online Suami Aku Ustaz 2015

Tonton Online Suami Aku Ustaz 2015

Video Online Suami Aku Ustaz 2015

Apakah yang terjadi selepas rahsia perkahwinan Alisa dan Ustaz Hafiz terbongkar? Adakah akan timbul rasa cinta Alisa terhadap suaminya.. saksikan kesudahannya dalam Suami Aku Ustaz.



Semoga anda terhibur dengan filem ini.

0 Komentar untuk "Tonton Online Suami Aku Ustaz 2015"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info