Pendapatan Terkini Dari Nuffnang Sebanyak RM31.10

Pendapatan terkini dari Nuffnang sebanyak RM31.10. Peluang buat duit dengan blog bukan lagi luar biasa, tetapi sudah menjadi kebiasaan... malah kadangkala menjadi suatu pendapatan buat blogger sepenuh masa. Macam saya, blog adalah sumber pendapatan sampingan selain bekerja. Kerna minat terhadapa menulis dan bercerita saya terbitkan blog ini sebagai diari online saya yang boleh disampaikan kepada semua yang membacanya.

Baca entri - Bayaran komisen kedua dari Mobicow

Dari minat, tak sangka pula mendatangkan hasil yang cukup lumayan. Jika ditambah pula dengan ilmu SEO dan teknik pemasaran, tak mustahil anda boleh jadikan blog sebagai kerjaya utama. Ada yang dah berjaya buat duit dengan blog, so bukan lagi satu penipuan bukan?

Pendapatan Terkini Dari Nuffnang Sebanyak RM31.10

Okep. pendekkan cerita. Entri ini saya terbitkan untuk mencatatkan pendapatan terkini saya menerusi pengiklanan Nuffnang yang dulu sumber utama duit dari blog ini. Sekarang saya sudah beralih arah kepada yang lebih besar nilainya. Tapi tak bermakna Nuffnang tiada di blog kan. Biarlah menyelam sambil minum fresh oren... Hehe.

Pendapatan Terkini Dari Nuffnang Sebanyak RM31.10

Lama tak semak, bila disemak tup-tup.... Alhamdulillah. Income Nuffnang sudah hampir ke fasa pra-cashout.. lagi 20 ringgit. Cukuplah untuk saya cashout. Lambat juga nak tunggu ni, mana dengan entri yang kurang update.... iklan yang tak banyak tersiar.

Tapi okep la kan... dari tak ada langsung.

Apa pun terima kasih Nuffnang masih mempercayai kebolehan dan terus menerus memberi pendapatan kepada blog ini. Alhamdulillah rezeki dari Allah untuk saya tak putus-putus.

Terima kasih kerana membaca.

0 Komentar untuk "Pendapatan Terkini Dari Nuffnang Sebanyak RM31.10"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info