Komisen Ketiga Mobicow Bulan September

Komisen ketiga Mobicow bulan September. Yeah! terima lagi komisen dari Mobicow untuk yang ketiga kalinya. Tapi untuk jangka sebulan ni, saya agak sibuk sikit, jadinya blog terbiar tanpa update... Kesannya... trafik blog merundum... pendapatan pun jatuh teruk. Hmm

Apa pun masih lagi bersyukur.. Alhamdulillah.

Walaupun dah kurang beri perhatian pada blog, tapi masih lagi menerima pendapatan daripadanya. Haa. nampak semangat meneruskan penulisan entri makin berkobar-kobarkan... Mana tidaknya, tulis dua tiga entri pun dah dapat bayaran. Walaupun agak sedikit, tapi tetapi berguna kan? Betul tak?

Komisen Ketiga Mobicow Bulan September 

Komisen Ketiga Mobicow Bulan September

Ada yang berminat nak buat duit online dengan Mobicow? Haa.. korang rujuk entri ini - Mobicow cabang blogger buat duit

Kalau korang rasa kurang percaya dengan Mobicow ni... cuba preview entri-entri komisen Mobicow yang pernah saya terima sejak 3 bulan buat duit dengannya.
Kalau korang perasan.... komisen kedua saya lebih tinggi berbanding komisen pertama dan ketiga. Sebabnya masa bulan kedua, saya tengah terkejar-kejar buat duit online, bila sampai bulan ketiga..... hmmm sibuk tak sempat nak update. So jatuh kedebuk laa trafik blog.

Apa terima kasih kepada yang membaca. Saya amat hargai kedatangan anda!

1 Komentar untuk "Komisen Ketiga Mobicow Bulan September "

Tahniah Nur Ikaa dapat komisen/income daripada mobicow... saya dah lama tak buat pengiklan daripada mobicow... katanya ia mengganggu pengguna untuk membaca artikel kita.

Jom terjah entri terbaru saya: Pencarian Penaja Contest Vemma Di sensasi2020.com

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info