Komisen Ke 4 dan Terakhir Dari Mobicow

Alhamdulillah...

Komisen yang saya perolehi dari Mobicow sepanjang tempoh empat bulan percubaan ni... rasanya boleh buat saya tersenyum menanti tarikh 16 hari bulan setiap bulan. Sebabnya... komisen yang dibayar bukannya sedikit, tapi lepas untuk saya renew domain, beli kasut, baju, alat make up dan banyak lagi laaa.... seronok sangat.. ~

Lagi rancak... bila mata wang ringgit jatuh.. comfirmlah pembayaran dalam USD akan berlipat ganda dari sebelumnya... dan pastinya, komisen korang pun bertambah dan terus bertambah.. Untuk rujukan, saya ada catatkan setiap pembayaran komisen yang diterima setiap bulan... sekadar ingatan...
Dan... ini bayaran komisen keempat dan terakhir dari Mobicow... sob~ ..sob~

Komisen Ke 4 dan Terakhir Dari Mobicow

Komisen Ke 4 dan Terakhir Dari Mobicow


Jadi secara keseluruhannya, komisen yang telah saya perolehi dari Mobicow sudah pun mencecah $51.3 USD atau dalam mata wang ringgit terkini RM214.17... huh! banyak jugak tu.. selama ni tak perasan pun, saya dah terima pendapatan dari Mobicow sebanyak tu.

Tapi... apakan daya, terpaksa juga untuk melepaskannya

dek kerana iklan mobicow yang keluar akan menganggu pengguna smartphone untuk melihat isi kandungan artikel yang mereka cari. Sedikit sebanyak, ia akan bagi kesan kepada trafik blog dan juga alexa.

Maknanya...

tak guna kalau terima income tiap-tiap bulan, kalau visitor sekadar masuk kemudian keluar. Hmm.

1 Komentar untuk "Komisen Ke 4 dan Terakhir Dari Mobicow"

perghhh.. banyak jugak tu.. tak pelah.. cari earning tempat lain pulak :)

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info