Pekasam Ikan Dan Daging Tok Pa HQ Mengiurkan!

Pekasam ikan dan daging Tok Pa HQ mengiurkan. Pekasam sangat popular di negeri-negeri utara, terutamanya Negeri Perlis yang terkenal dengan pembuatan pekasam selepas pembinaan empangan Timah Tasoh yang membekalkan ikan air tawar bagi penghasilan pekasam. Ada pelbagai jenis ikan yang enak dijadikan pekasam antaranya ikan puyu, ikan talapia dan juga ikan lampam. Hmmmm. dengar saja dah terbayang kenikmatannya apabila dimakan bersama nasi putih..

Tapi sekarang, sedikit kepelbagaian jualan pekasam di tingkatkan... di mana wujud pula pekasam ayam dan juga pekasam daging yang sangat mengiurkan buat peminat pekasam. Perhhh... rasa nak makan nasi dengan pekasam pula sekarang.

Pekasam Ikan Dan Daging Tok Pa HQ 

Bagi peminat pekasam tak kira di mana anda berada, anda masih berhak untuk merasai kenikmatan pekasam utara yang sudah menjadi tradisi sejak dulu lagi. Kami di Tok Pa HQ menawarkan perkhidmatan postage pekasam terus ke pintu rumah anda.

Pekasam Ikan Dan Daging Tok Pa HQ Mengiurkan!
Pekasam Ikan Dan Daging Tok Pa HQ Mengiurkan!

Pembungkusan Yang Berkualiti

Pastinya anda akan tertanya-tanya... tak berbau ke kalau postage sampai ke Sabah? dan mengambil masa 1-2 hari untuk sampai kepada customer? Haa.. inilah kehebatan produk PEKASAM TOK PA, anda tak perlu risau mengenai kerosakan, kerana pembungkusan yang digunakan sangat berkualiti dan kedap udara.

Kiranya setakat satu hingga dua hari tak jadi masalah...

Yang pastinya anda tak perlu buat pekasam, kerana sekarang ini mudah... semuanya dijual dalam bentuk pek segera yang sangat padat dengan isinya dan harga yang sangat berbaloi. Sekali cuba pasti nak lagi....

Pekasam Ikan Dan Daging Tok Pa HQ Mengiurkan!

Cara Membuat Tempahan Pekasam Tok Pa

Okep...

Di sini saya sediakan cara untuk anda membuat tempahan dari Pekasam Tok Pa HQ. Harganya sangat berbaloi hanya RM9 bagi setiap pek pekasam sama ada pekasam ikan mahupun daging (harga tidak termasuk postage).

Waktu postage adalah pada jam 3 petang setiap Isnin hingga Jumaat menggunakan perkhidmatan Poslaju. Bagi anda yang berminat dan ingin membuat tempahan boleh hubungi talian berikut:

Whatsapp "PK" ke 016 231 5392 

atau meninggalkan komen di Facebook Page - Pekasam Tok Pa HQ

Huishh... sedap pula tengok gambar pekasam ni kan.... kalau ada pekasam dua pinggan nasi pun laju je makan. Betul tak? Hehe..

Terima kasih kerana membaca.

1 Komentar untuk "Pekasam Ikan Dan Daging Tok Pa HQ Mengiurkan!"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info