Komisen Sedia Masuk Dari Nuffnang

Assalamualaikum...

Terasa kekok pula untuk saya menaip.. setelah sekian lama tak log in blog ni. hurm. Rasa rindu pula zaman "giler entry" dulu, hari-hari menaip ..selang 2 3 jam pasti ada entry baru. Masa tu tak bekerja lagi, tak pegang tanggungjawap lagi, semata-mata tanggungjawap terhadap blog. Huhu

sekarang...

setiap kali terfikir nak update blog, mesti tercari-cari apa tajuk entry untuk diterbitkan. Tapi alhamdulillah, sejak dari awal lagi bersama Nuffnang, rezeki saya tak pernah putus-putus.. walaupun tanpa update, tanpa entry terkini..

Nuffnang tetap berikan komisen yang memberangsangkan. Alhamdulillah

Komisen Sedia Masuk Dari Nuffnang

buat duit online

Kalau tak silap... hurmm.. last update entry 4/5/2016. kiranya dah sebulan lebih la saya nak usha blog ni. Huish... satu jangka masa yang lama. Sebab masa tu saya baru saya terima komisen dari Exabytes, boleh rujuk entry ini - First Affiliate Income Dari Exabytes

Hasil income terkumpul Affiliate tu, saya buat beli keperluan peribadi.

Sekarang nak kumpul income dari Nuffnang pula, mana tahu cukup RM200 boleh satu jenis hantaran untuk majlis saya tak lama lagi... Hehe. Alhamdulillah rezeki dari Allah.

Apa pun terima kasih Nuffnang, untuk income yang awak berikan untuk saya selama ini.

Okep! see u next entry. Hmm maybe next month. Kehkeh!

3 Komentar untuk "Komisen Sedia Masuk Dari Nuffnang"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info