SETAHUN TANPA CACATAN

Assalamualaikum...

6 Julai 2017

Hari dan catatan pertama dalam tahun 2017 ini. Setelah sekian lama aku meninggalkan dunia blogging demi kerjaya dan keluarga. Hari ni terdetik hati untuk kembali menulis. Kalau dulu blog ni berbangga dengan domain sendiri.. kini kembali ke asalnya blogspot.



Bukan aku dah bosan dengan blog,

tapi kekangan masa yang tak dapat aku bahagikan antara blogging, kerja dan juga keluarga. Kalau dulu mungkin aku bujang, semua benda mak prepare-kan.. sekarang semua sendiri. Huhu

Last aku menaip 22 June 2016. Perhhhhh! setahun kau.

Dulu blog ni tak ubah macam boyfriend aku, sehari tak menaip boleh gila bayang wei. Lepas tu pelan-pelan aku tinggalkan, income pun dah tak sehebat dulu. Aku boleh katakan menulis ni satu kebaikan untuk diri sendiri.

Aku lapangkan dada, bahkan kau dapat duit dari usaha sendiri. Mustahil tak?

Mesti tak kan??

Okep! laaa... lagi 30minit aku dah nak habis kerja untuk hari ini. So jom kemas-kemas nak balik rumah, dalam kepala tengah fikir apa aku nak masak malam ni. Hmmm

Papai...


2 Komentar untuk "SETAHUN TANPA CACATAN"

ruginya tinggal mcm tu je.. kan elok kalau start menulis sementara tunggu suami balik. hehe...

Huhu..xsempat laaa balik kerja pn dh kul 7... balik nk masak lagi.. Hehe

ni pun curi2 update dalam office jew hmm

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info