Style memancing di Sri Langka

Assalamualaikum

Sri Langka | Selalunya kalau memancing kita akan duduk dalam bot ke, sampan ke, xpun temenung di tepi-tepi tasik xpun laut. Tapi bagi orang Sri Langka, cara tu dah xpakai dah, dan cara yang paling ber-style korang berada di atas, dan ikan dibawah. Hah agak-agak ikan apa laa yang dorang bawak balik nantikan.

Tak percaya? Cuba tengok gambar bawah nie


Style memancing di Sri Langka


Style memancing di Sri Lanka
Style memancing di Sri Lanka
Style memancing di Sri Lanka
Style memancing di Sri Lanka
Style memancing di Sri Lanka


Perghhhh! memang style betol la dorang nie. Pastikan korang yang berminat untuk melakukan aksi memancing, tidak terlalu besar, kalau besar jugak, digalakkan pacak laa batang kayu yang besar sikit ye. Sekian.
5 Komentar untuk "Style memancing di Sri Langka"

kalo cheqkaq dah ketaqq lutut tu bergayut camtu..ikan x dapat, bala yg dapat nt kang..haha

aduii....tak penat ke????
p/s: semua yg join tu dapat hadiah..so, bg je butir2..gtau kt pen merah n afiq sm ye...tq

macam xdapat ikan je. ni pancing ka cucuk ikan :P

mmg t'baik cr pncng mcm tu..gaya pncing tngh laut tnpa sampan...

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info