Tak Terukir di Bintang by Mr Bie Parody

Assalamualaikum

Mr Bie Parody | Sekali dengar perkataan parody, terus ikaa terbayang terbayang parody macam MC 5 hari tue hah. Tapi bila dah dengar lagu tue, rasa macam best jugak mamat nie nyanyi. 

Meh korang dengar sekali.

Tak Terukit di Bintang - Mr Bie Parody



Lirik lagu - Tak terukir di bintang

Jika engaku minta
intan permata tak mungkin ku mampu

Tapi engkau minta
wang berjuta
itu pun ku tak mampu

Jika engkau minta satu dunia
lagi ku tak mampu
tapi ku mampu jadi imam mu
pasti kau bahagia

Hati ini hanya milik Ilahi
yang beri cinta, yang temukan aku dan
kamu

Sayangku jika ujian datang dari
Tuhan untukmu
tak terukir di bintang segala jawapan
doa pada Tuhan

Tak terukir di bintang segala jawapan
cuba baca al-Quran

Lagu Asal : Terukir di bintang by Yuna
8 Komentar untuk "Tak Terukir di Bintang by Mr Bie Parody"

baru lepas dengar lagu nie tadi ^^

best gak kan lgu ketuhanan nie

best lirik dia.. buat kita muhasabah diri.. :)

hehe sis pun baru dengar petang tadi, sekarang dah mula trending :)

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

betul2... stuju gan yuyu...

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info