Tips SEO - Entri Penyumbang Traffik cecah 5K pageview

Assalamualaikum

Sebelum aku memulakan tugasan harian, ingin aku kongsikan serba sedikit mengenai tips seo yang boleh anda atau sesiapa yang berminat untuk mempelajari SEO. 

 Tips SEO - Entri Penyumbang Traffik cecah 5K pageview


Walaupun seorang penulis itu mempunyai sebuah blog yang dikatakan mesra SEO namun tidak bermakna semua entry-nya akan berada di kedudukan page pertama google. Untuk membuat semua entri berada di page pertama itu sangat sukar seandainya entri yang anda tulis itu telah pun gunapakai oleh orang lain. Dan anda hanya copy paste.

Entri penyumbang traffik dalam seminggu

Di sini aku ingin kongsikan sedikit tentang pageview yang aku perolehi semalam, walaupun angka ini agak biasa bagi anda yang dah pandai bermain keyword tapi bagi aku ini adalah satu permulaan untuk aku terus mempelajari seo.


Tips SEO - Entri Penyumbang Traffik cecah 5K pageview

Berikut adalah entri penyumbang traffik blog bakul2011 minggu ini :-

Untuk entri "kenapa entri anda tiada pengomen", sebenarnya hampir berbulan-bulan menjadi keyword terhangat di blog ini. Oleh itu, sekiranya anda mahukan keyword entri anda sentiasa menjadi tumpuan, pastikan entri tersebut ditulis berdasarkan pengalaman sendiri bukannya cut and paste.

Pada mereka yang mahu memperaktikan SEO dalam entri bolehlah pelajarinya daripada blog-blog hebat seperti Blogger Hasrul Hassan dan ramai lagi.

4 Komentar untuk "Tips SEO - Entri Penyumbang Traffik cecah 5K pageview"

tip yang menarik..
kekadang blog peribadi cam blog fizi agak ssh nk mesra seo..
akan diusahan kearah yang lebih baik..huhu
thank's :)

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info