CPUV Digi WWWOW Award 2014 berjalan menuju penghujungnya

Assalamualaikum

Actually, entry kali ini hanya untuk "Berterima kasih" pada Nuffnang kerana telah memberikan aku BE untuk bulan April yang lalu,  tetapi masih berjalan meniti penghujung yang entah bila. Walaupun jumlahnya tidaklah sebanyak BE korang, at least dapat jugak ye dak?


Oh ! CPUV nie datangnya dari pengiklanan DIGI WWWOW 2014 yang sedang berlangsung kini. So apa tunggu lagi, ayuh sertai DIGI WwwoW 2014 award mana tahu, kalau-kalau bernasib baik korang bertuah kan?



Dalam aku duk update pasal CPUV @ BE nie, masih ada lagi yang tanya, 

"bagaimana nak dapat BE ye?"

"Apa kita perlu buat ye?"

Actually, entry aku yang sebelum nie pun, ada jelaskan jawapan kepada soalan-soalan kalian tersebut. So ringankanlah jari jemari tu untuk klik entry ini dan entry ini !.

Tak lupa jugak, pada yang rajin klik iklan kat blog aku tu, silalah tampilkan diri anda, untuk aku pulak terjah klik iklan blog korang yeeee ~

2 Komentar untuk "CPUV Digi WWWOW Award 2014 berjalan menuju penghujungnya"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info