Drama Kerana Terpaksa Aku Relakan 24 Episode

Assalamualaikum


Novel tulisan Umie Nadzimah berjudul Kerana Terpaksa Aku Relakan akan diadaptasikan ke drama. Drama ini akan diarahkan oleh Azma Aizal Yusoof dan akan ditayangkan di slot Akasia di saluran TV3. Pelakon utama drama ini akan diterajui oleh Amar baharin dan Izreen Azminda. Dijangka akan ditayangkan pada 21 Mei 2014 selepas berakhirnya drama Aku Isterinya di slot Akasia. Drama bersiri #KTAR ini semestinya dinantikan oleh peminat novel ini mahupun peminat setia slot Akasia TV3.

JUDUL : Kerana Terpaksa Aku Relakan
 
TARIKH : Mulai 21 Mei 2014 (Setiap Isnin hingga Khamis - 7 malam)
SIARAN : Slot Akasia TV3
PENGARAH : Azma Aizal Yusoof
PENULIS NOVEL : Umie Nadzimah
TERBITAN : Primeworks Studios
PELAKON : Amar Baharin, Izreen Azminda, Syafiq Kyle, Aleza Shadan, Iqram Dinzly, Ika Nabella, Nadia Aqilah Bajuri


OST / Lagu Tema #KTAR 
 
Judul : Patah 

Artis : Pompa Bensin

PELAKON & NAMA WATAK
 
Amar Baharin - Tajul Razin
Syafiq Kyle - Tajul Fahin
Izreen Azminda -  Indah Halina
Iqram Dinzly - Inspector Aryan
Ika Nabella - Hasma
Nadia Aqilah Bajuri - Zawati

Drama Kerana Terpaksa Aku Relakan 24 Episode



0 Komentar untuk "Drama Kerana Terpaksa Aku Relakan 24 Episode"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info