Jom Review Nuffnangers 26 December

Assalamualaikum

Dah lama aku tak review Nuffnangers kan? 

Last aku review blogger masa bulan Januari 2014 yang lepas, melalui entri - Adakah anda nuffnangers yang terpilih dan Jangan Sombong untuk review rakan blogger.

So, lepas sebelas bulan baru aku nak review? uishhh...lama siot...hehe maklum la aku busy sikit sebelum nie, sibuk dengan kerja, dengan study. Kalau nampak aku kerap update tu, kes auto publish je pun. 

Ok.. jom review Nuffnangers 26 December

Jom Review Nuffnangers 26 December

Semalam ada banyak Nuffnangers, xreti-reti pula aku nak review, hari ni tinggal lima orang je.hmm
  • Safirul Amar Azmi - Jangan lupa join Giveaway untuk Bloggers ye !
  • Adawiyah Akbar - Sumbangan bantuan kecemasan mangsa banjir 2014.
  • Mawar Medina - Nasib baik bukan interview formal ?
  • Puteri Kenari - Catatan seorang aku..
  • Cik Dee - Apa aku nak buat ?

Hah...apa baca saja tu, meh laa klik-klik mereka nie.
( ^ , ^ )


0 Komentar untuk "Jom Review Nuffnangers 26 December"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info