Padahnya bermain mercun

Assalamualaikum!~


Apakah perasaan anda melihat gambar ini?



Inilah padahnya bermain mercun, so kepada adik, abang, kakak, pakcik, makcik, tok, tokwan dan semua xkira tua mahupun muda, kalau boleh janganlah main mercun. mungkin korang akan kata " dah bertahun-tahun aku main, xde pun jadi pa-pa". sebab musibah datang xkira masa, tempat dan apa yang kita buat. Korang sendiri pun mesti tengok berita, baca paper, setiap kali menjelang musim perayaan kalau xde yang masuk hospital pasal mercun memang xsah kan. so jangan korang pula yang isi kekosongan di hospital tu nanti.


notakakidantangan : Aku yang melihat pun seram siot, ini pula yang merasai.
15 Komentar untuk "Padahnya bermain mercun"

masyaAllah...dah tahu bende tu bahaya jadi sma2 elakkan :(

adesss..meremang aii tgk tgn dia..huh!

perghh lunyai mcm tu sekali :P..ehh asal ak :P nih? xkena tempat langsung hahahha

terkezut mak jemah.... hahahaha

Sian kan...itulah..hatix ...jgn terlalu ikut rasa suke...besederhana dlm semua perkara...lagipun tak lama lagi bulan posa...Thanks Eka coz share...:D

eish ! mnyeramkan , hehe :)

ee gelinye. sy mmg tak main mercun. sebab dah tahu bahayanya.

Jika tidak hati2 maka begitulah akibatnya. Salam kenal n happy blogging.

ei, takutnye tengok tangan die..

adeh..seramnya rupa tangan dia..aduh...lyeen mmg fobia dgn mercun..xnk pgg mercun..:(

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info