Artis Malaysia dulu dan sekarang

Assalamualaikum!~


Salam 1Malaysia, kita semua pasti punya gambar ketika zaman kanak-kanak kan, tipulah kalau korang cakap xde, ikaa sendiri pun ada, gambar masa tengah nangis, entah sapalah yang gatai tangan pi ambik. Tapi bila tengok balik, "comel juga aku masa kecik-kecik noh" bila besar lagi comel ( perasan jap).

Tapi entry nie bukan pasal gambar ikaa time kecik ye, tapi gambar artis-artis Malaysia kita, tahulah korang minat KPOP tapi ikaa sorang pun xkenal nak letak cmne gambar artis KPOP time kecik. Pendekkan ceta, cuba korang tengok gambar dulu dan sekarang ini.


Diana Danialle

nur ikaa story


Fahrin Ahmad

Nur ikaa story


Fasha Sanda

Nur ikaa story


Scha Alyahya

nur ikaa story


Shila Amzah

nur ikaa story

5 Komentar untuk "Artis Malaysia dulu dan sekarang"

hahahahahaha.. fahrin ahmad tembam betul..hehehe

alalalalalal cutenya scha dan fahrin.. hahaha
'

serius tu fahrin ? hahahha..comel ^^

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info