Cara letak iklan dalam entry

Assalamualaikum



Tutorial oooooo tutorial...

Bertemu lagi kita dalam tutorial kali ini, cewahhh dah macam pengacara A.L.O.N.G lak rasa. Dah-dah xpayah nak panjang cerita, moh kita dengan tutorial cara letak iklan dalam entry. xfaham?

Cuba tengok gambar bawah nie hah. sure korang faham.



Cara letak iklan dalam entry



1. Dashboard > Templete > Tick widget expand.

2. Search code ini. (ctrl f )


<data:post.body/>

3. Dah jumpa kan? then masukan code iklan anda di bawah code  
    <data:post.body/>.

4. Contoh code iklan large rectangle k (336x 280 ).

5. Preview, xde error kan, then save la.



Atau boleh tengok tutorial ini :

Iklan Adverlets
Cara letak iklan nuffnang dalam blog 
Pasang iklan terapung dengan link yang banyak  
5 Komentar untuk "Cara letak iklan dalam entry"

owh mcm ni..baru din taw haha igatkan mcm mana sng je ruponyo... :D

kalau nak masukkan diri sendiri macam mana ye ikaa??hehehe..

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info