Hadiah Giveaway Zakat sudah diterima

Assalamualaikum

Terlebih dahulu, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada penganjur "Izwan Giveaway : apa itu zakat", yang telah memilih aku sebagai salah seorang daripada pemenangnya. Actually aku sendiri pun tidak berharap untuk memenangi contest tersebut, dan entry [..klik sini] ini hanya sebagai perkongsian untuk dan rakan-rakan lain.

Entry yang aku buat tue, sebagai ulangkaji, sebab beberapa hari selepas entry tersebut ditulis, aku memang bakal menduduki final exam bagi subjek zakat. So boleh dikatakan sedikit sebanyak hal yang berkaitan zakat memang aku faham kerna itu salah satu dari bidang aku.

Hadiah yang diterima 

Hadiah contest Dhuha sudah diterima
Hadiah contest Dhuha sudah diterima
Hadiah contest Dhuha sudah diterima

So apa pun terima kasih, kalau ada contest jangan lupa rojer aku..

Hadiah dari penganjur atau blogger --- IZWAN
6 Komentar untuk "Hadiah Giveaway Zakat sudah diterima"

Salam...
Kena zakat hadiah ni...hehe.
Tahniah! Hasil penulisan yg ikhlas itu lebih baik dr yg hanya bermotif utk menang bertanding.

sama-sama ikaa. ok, kalau ada ada contest lagi, saya akan rojer awak k.

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info