Budak darjah 6 dah pinang meminang

Assalamualaikum

Teringat zaman aku sekolah dulu.

Teringat balik tahun 2002, masa nie aku baru darjah 6. Kalau darjah umur 12 dulu dengan adik-adik 12 tahun sekarang memang cukup berbeza. Sebab, masa aku sekolah dulu, kalau kawan laki pempuan duduk dekat-dekat atau pergi kantin sekali, sah balik kelas kena kutuk rapat-rapat dengan kawan-kawan lain, kononnya kami nie nak berkahwin. Punyalah malu giler.

Tapi zaman sekarang terbalik pulak.

Kawan-kawan akan kutuk kalau kawan dorang xde pakwe, kononnya tak laku la sangat. Sebab tu laa zaman sekarang umur 12 tahun dah lahirkan anak luar nikah, ketakutan dalam diri, sifat malu itu semua dah hilang. Mereka semakin berani melakukan apa saja, tanpa mendapatkan keizinan ibu bapa. Tapi kadang kala ibu bapa terlalu percayakan anak-anak.

Budak darjah 6 dah pinang meminang


Tengok, baru darjah 6 pun dah pandai pinang anak makcik Azian nie hah. Padahal masuk sekolah menengah nanti belum tentu dia akan sama sekolah dengan budak perempuan tu lagi.


8 Komentar untuk "Budak darjah 6 dah pinang meminang"

alahaiii..lom pike pjg lagi 2 dik..huhu

dahsyat budak-budak sekarang.

gatai betoi haha btw u are so gentel haha

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

Haha , kelakar betul , mengamuk mak nya , hi

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info