Sebenarnya saya isteri dia Raya Julai ini

Assalamualaikum




Drama popular Sebenarnya Saya Isteri Dia kembali menemui peminat sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri dengan telemovie bertajuk 'Sebenarnya Saya Isteri Dia Raya'. Menampilkan kembali gandingan mantap Izzue Islam dan Tiz Zakyah. Nantikan telemovie ini pada bulan Syawal nanti/

JUDUL : SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA RAYA
TARIKH : Julai 2014
SIARAN : TV3
PELAKON : Izzue Islam, Tiz Zakyah

SINOPSIS SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA RAYA

Firash dan Syafa berkahwin dan di kurniakan sepasang anak kembar. Syafa seronok melihat gelagat Firash yang tidak tahu menjaga bayi dan membulinya. Shidah, kawan dari kecil Firash muncul dari luar Negara dan Shidah meluahkan perasaan suka kepada Firash. Apa akan terjadi kepada rumah tangga Firash dan Syafa?



Sumber
1 Komentar untuk "Sebenarnya saya isteri dia Raya Julai ini "

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info