Jom Follow Instagram NUR IKAA

SweetMuslimah.comHaha... agak poyo di situ. Tak dinafikan Instagram merupakan salah satu cabang perniagaan dalam talian yang mudah mendapat sambutan pelanggan... terutamannya kaum hawa. Sebab apa yang aku nampak... majoriti pengguna instagram dan follower aku sendiri kebanyakkan golongan wanita... Perempuan kan suka berselfie... bangun tidur saja kongsi dah gambar... dengan hashtag "Good morning semua... I baru nak mandi". Errr... bukan semua wanita okey!.


Kenapa aku cakap kebanyakkan wanita? Sebab abang-abang aku, sepupu lelaki aku.... jiran lelaki aku, bila ditanya... "wei hampa ada instagram tak? meh follow aku".... Tahu apa yang dijawap? ..."Bila lapar aku kena segera makan.... bukan bergambar".... krikk...krikk. Tak pasal aku yang kena tempias balik... hurmm.

Jom Follow Instagram NUR IKAA

Kebanyakkan gambar yang dikongsikan adalah gambar berunsur peribadi, yang kononnya boleh jadi inspirasi kepada mereka yang melihatnya... Haha... mungkin kot. Ada gambar tempat makanan yang best dengan kepelbagaian hidangannya, ada gambar mengenai tempat percutian yang kadar murah... Ada gambar kejadian terkini... dan macam-macam lagi laa.

Ohh ya... sekarang instagram dah naik satu level.. Di mana penggunanya boleh berkongsi video dengan berdurasi 15 saat... Mungkin lepas ini akan ada lagi upgrade terbaru... video yang lebih panjang, atau gambar boleh pusing 350 darjah... Hehe...

Jadi kalau anda ada akaun instagram macam aku, jemputlah masukkan aku sekali dalam senarai following korang tu.... nanti aku akan balas la balik.

Jom Follow Instagram NUR IKAA

Mana tahu kalau-kalau dok berkongsi gambar tu... kita berada di tempat yang sama dan pernah terselisih. Cuma tidak mengenali satu sama lain.... huhuhu.

Jemputlah singgah Instagram aku - https://instagram.com/nurikaa90/

Jom kita kongsi gambar menarik... jom follow.

Kepada yang telah follow.. terima kasih...





0 Komentar untuk "Jom Follow Instagram NUR IKAA"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info