Anda Blogger, yang bagaimana ?

Assalamualaikum !~


Selamat pagi untuk semua reader yang berkunjung ke mari. 

Topic kita untuk pagi ini "Anda blogger yang bagaimana". Apakah yang tersirat di sebalik topic tersebut. Sekiranya ingin dirungkaikan mungkin 1001 ulasan yang bakal korang berikan. betul. Apakah yang anda mahu apabila menjadi seorang blogger di dunia tanpa sempadan ini. Mungkin ada yang mengejar follower beribu-ribu, dan mungkin juga yang inginkan traffic yang mencapai 1K sehari

Itu tidak mustahil jika anda blogger yang mengejar traffiic 1K mahupun 2K sehari. Anda pasti boleh, kenapa? sebab anda adalah blogger yang pandai menulis, menyampaikan info (positive thinking) kepada pengunjung serta blogger lain. Contoh korang boleh lihat di blog ini DenaiHati.com, Lyssa Faizureen, Fatin Liyana dan korang boley cari lagi laa.

Seandainya kita lihat, mereka ini bukanlah blogger yang mengejar follower bukan? sukar untuk lihat dorang dalam shoutbox atau group blogger yang guna ayat maut nie " i done follow u, plz follow me back " atau dalam melayunya " saya follow awk, nanti follow saya balik k " ataupun " kita dah follow dia, tapi dia xfollow kita pun :( '

Inilah lumrah bagi seorang blogger kan, memang kita perlukan reader untuk sebarkan info kita. Tapi janganlah sampai buat orang lain naik muak dengan anda. Seandainya anda berniat untuk follow dia, follow la dengan ikhlas bukan minta semula balasan yang anda berikan. Jika begitu elakkan dari menjadi ahli blognya ok. 

Di sini saya ingin sertakan, perkenalan baru saya sebagai blogger, sungguh tidak saya tahu bahawa blogger ini kadang kala boleh juga bergurau senda, sebab sebelum ini yang saya nampak dorang hanya letak link dan minta follow. bukannya bersembang atau kenali blogger itu yng bagaimana.

Anda Blogger, yang bagaimana ?
Anda Blogger, yang bagaimana ?
Anda Blogger, yang bagaimana ?


p/s : sekiranya korang nak kenali mereka yg sporting ini klik ini, Khairil Mysat dan Muhammad Zizi Hafizie.

 
9 Komentar untuk "Anda Blogger, yang bagaimana ?"

Sebenarnya yang i follow you , you follow me back tu takfaham apa yang dimaksudkan dengan blog . Dunia blog mana boleh paksa paksa . Hehe . Peace .

follower tu bonus saja..

sokong ayat awk " follow dengan ikhlas " :DD

salam...singgah BW!!! jom join kontes saya!!! saya tag awak!!! http://wawarosli.blogspot.com/2012/05/jom-join-segmen-pertama-tin2-segmen-jom.html

paling penting hepi blogging kn ^^

haha, kalau minat tgk blog tu aku follow. tu je.

nice..btw, jgn2 segan utk singgah di blog saya yerkk..still baharu lagi..masih noob lagi..hehe..ibnu-elyas.blogspot.com

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info