Inilah Bakal Isteri Zizan Razak

Gambar bakal isteri Zizan Razak. Aieeesyh.. susahkan bila jadi artis popular ni, apa yang mereka buat ada saja yang memerhati. Sampaikan calon isteri yang masih dirahsiakan oleh artis ini, kini hampir terbongkar dicari gali oleh wartawan. Huh! naseb baik aku tidak sepopular mereka... memang tak kan pun....hehe

Sebelum ini, Zizan Razak sering dikaitkan dengan hubungan cinta yang romantik dengan Emma Maembong. Tup-tup, keluar kenyataan bahawa Zizan telah pun merisik gadis sekampungnya, yang juga merupakan penuntut di salah sebuah universiti kerajaan di Terengganu dalam bidang perakaunan.

Baca juga - Tonton online Cicakman 3

Inilah Bakal Isteri Zizan Razak

Inilah gadis bertuah yang bakal jadi suri dihati Zizan Razak... Manis orangnya kan, bertuah badan dapat bersuami lelaki yang pandai melawak nie.
Laporan akhbar baru-baru menyatakan Zizan dah hantar rombongan merisik untuk gadis pilihannya itu yang bernama Nor Edura Diyana Hisham. Nama pun dah cantik, inikan pula orangnya kan? sumber - InformasiHangatTerkini.

Apa pun, kami mendoakan semoga hubungan yang bakal dibina oleh pasangan kekal hingga ke akhir hayat. Kita cuma merancang tetapi rancangan Allah lebih indah.



5 Komentar untuk "Inilah Bakal Isteri Zizan Razak"

nama dan orangnya cantik... semoga mereka berbahagia...

erkk beoi ka? hmnmm is nak kena pi berenan kat sana gak lah cari calon

hahaha.... Is kena di bertapa kat sana mesti dapat sowg awek ganu nie....comel ehh

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info