Lara Seorang Perindu


info



I MISS U
itulah ungkapan yang 
bermain di fikiranku
di setiap detik dan saat berlalu
adakah perasaan ini satu kesalahan
adakah rasa ini satu penyesalan

KENAPA
perasaan ini sering bermain jiwaku
satu rasa yang tidak dapat aku membohongi
walaupun sudah beribu kali
aku cuba menghindarinya

apakah ini salahku telah
menyimpan perasaan rindu terhadapmu
katakanlah wahai sang pencinta
cinta dan rindu ku
bukanlah kerana hartamu
bukan juga terhadap ketampananmu

kerna aku tahu
sampai satu saat segalanya pasti berubah
aku merindui senyuman yang terukir diwajahmu
kegembiraan kau saat bersama ku

adakah kau juga merindu aku
atau hanya aku yang hanya
menagih rindumu 

maafkan aku
sering kali menyakiti hati mu
bukan kerana aku membenci mu
tapi aku terpaksa membuat
kau membenci ku
aku tidak mahu terus 
menagih rindu yang tidak 
terbalas

kerna cinta ku bukan untuk simpan
atau diluah dengan kata-kata
cinta ku adalah kegembiraan
di saat kau bersama aku



~ daripada perindu lara ~

1 Komentar untuk " Lara Seorang Perindu"

erti tu dpt merubah sgala yg tersirat...

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info