FABULOOUS GIVEAWAY

Assalamualaikum


Giveaway | Rasanya dah lama aku stop dari sebarang GA kan, tapi bukan bermakna aku tak support korang yang anjur, cuma kadang-kadang tu pihak yang menganjur buat aku sekali tengok terus klik pangkah. Kenapa? 

Mana taknya, satu pertandingan tapi beriban kena klik, tapi ada sesetengah penganjur nie baik hati hanya minta letak ayat " contest ini dianjurkan oleh ......" itu aku suka.

So malam nie aku nak join satu GA yang simple tapi mudah dan terbaik.


Syarat penyertaan :
  • Mestilah warganegara MALAYSIA
  • Mestilah mempunyai FACEBOOK dan BLOG
  • Sila ikuti semua arahan dalam cara-cara menyertai FABULOOUS GIVEAWAY
  • Wajib like Fabuloous Korean Cosmetic
  • Wajib follow Farafiza's Blog
  • Buat entry bertajuk "FABULOOUS GIVEAWAY
  • Letakkan banner di atas di dalam entry
  • Wajib masukkan senarai hadiah dalam entry
  • Promote la untuk meriahkan lagi giveaway ni... :)
  • Letakkan link entry dan ID FB anda di ruangan komen di bawah  

Dan hadiah dia memang Hot & Spicy -----> Klik Sini


Hadiah bakal dimenangi !!
 

 
0 Komentar untuk "FABULOOUS GIVEAWAY "

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info