Drama Teduhan Kasih 28 Episode online

Assalamualaikum


Eloooooowwww everbody !!

Finally, setelah sekian lama aku sepi tanpa entry, so I'm backk !!

Ok, firstly, I want to talk about Drama Teduhan Kasih yang tak lama lagi bakal melabuhkan tirainya. Rata-rata dekat TL aku tengok, semua heboh pasal teduhan kasih, sampaikan @KakTon pulak layan teduhan kasih beb.. 

Fulamak !!

 Teduhan Kasih 28 Episode penuh


So untuk mudahkan korang yang xsempat nak tengok yang awal episode tue, maklumlah orang cakap *bukan aku cakap*, episode awal xsyiokk lagi, sebab baru nak kenal hero dia sapa, herion dia watak cmne, aku pun start tengok time si Effa nak sakit nak bersalin dekat bus stop. 

So apa lagi, terus aku cari episode awal, nak tahu apa kes yang si Effa leh hamil, rupanya dia dah kahwin dengan laki xguna tu...aishhh geram pulak aku... 

Pendekkan cerita, bagi hampa yang nak tengok dari awal episode buley klik kat bawah nie ye !!

Sinopsis Drama Teduhan Kasih

Drama Teduhan Kasih ini diadaptasi daripada sebuah novel "Teduhan Kasih" , mengisahkan Ayu berterusan cuba memikat Ehsan walaupun rancangan asyik gagal. Hinggakan sanggup membiarkan Ryzal bersendirian. Ryzal pula mengalami kemalangan dan parah. Akhirnya dia meninggal dunia tanpa mengetahui yang Adam adalah anaknya. Makcik Hanim terkejut bila Ehsan memberitahunya yang Adam bukan anak kandungnya. Disebabkan rasa sesal yang amat sangat dan sedih atas kehilangan Ryzal,Ayu menjadi gila. Iffa tetap melawat Ayu yang pernah menjadi sahabat baiknya satu ketika dulu. Happy ending "Ehsan cium pipi kanan ku sambil melihat adam, husna dan aisha bermain".


Episode penuh Drama Teduhan Kasih



Korang jugak boleh tonton secara live di live streaming tv3 pada setiap Isnin-Khamis jam 7.00pm

Live Streaming tv3 - Drama Teduhan Kasih
0 Komentar untuk "Drama Teduhan Kasih 28 Episode online"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info