Gempar ! labah-labah berwajah manusia ditemui

Assalamualaikum

Labah-Labah Aneh Berwajah Manusia Di Temui

Gempar! Labah-Labah Berwajah Manusia Di Temui | Seekor labah-labah berwajah manusia ditemui di Hougang, Singapura. Labah-labah unik ini dijumpai secara tidak sengaja oleh seorang gadis bernama Liu di sebuah taman.

“Pada 22 Februari, saya merasa bosan di rumah, sehingga saya memutuskan untuk membawa kamera untuk memfoto beberapa objek di taman berhampiran rumah saya,” kata Liu, seperto dipetik dari Stomp.

“Saya melihat labah-labah aneh di pokok. Warna tubuhnya mirip dengan pohon-pohon kayu sekitarnya. Awalnya Saya mengalami beberapa kesukaran untuk mengambil gambar wajahnya,” ungkap wanita yang tinggal di Hougang Avenue 10, Block 447, Singapura.

Seperti diketahui, wajah labah-labah itu sangat mirip dengan wajah manusia yang kelihatan jahat dan misteri.

“Wajahnya kelihatan jahat dan misteri, seperti sedang mencabar saya. Saya merasa terkejut dan kagum kerana saya belum pernah melihat seekor labah-labah aneh di taman dekat rumah saya ini, “jelasnya.


0 Komentar untuk "Gempar ! labah-labah berwajah manusia ditemui"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info