Menang Giveaway Kawaidesu Concept Raya

Alhamdulillah. Saya menang giveaway Kawaidesu Concepat Raya bagi kategori hadiah ketiga. Kalau dibuat kira-kira.. saya sendiri pun dah lupa ini kemenangan yang ke berapa bagi peraduan giveaway. Pada awalnya saya teragak-agak juga untuk sertai giveaway ni... sebabnya setiap kali saya join mana-manan giveaway yang menggunakan random.org sebagai penentu pemenang... saya bukanlah yang sentiasa bertuah... Tapi untuk kali ini saya bertuah... huhu. syukur sangat-sangat.

Menang Giveaway Kawaidesu Concept Raya

Menang Giveaway Kawaidesu Concept Raya

Terdahulu saya nak ucapkan terima kasih buat penganjur atas penganjuran giveaway ini... jika tidak mana mungkin saya berjaya menjadi salah seorang pemenang daripada 14 pemenang yang dipilih dari 89 penyertaan.. Huh! banyak tu... nampaknya kali ini saya bertuah laa... teruja pula rasa.

Sebagai memberi sokongan, saya akan blogwalking ke semua link peserta yang menyertai giveaway ini... Lepas ini kita berjumpa di lain giveaway, contest dan segmen ye..

Selamat berblogging..
 
2 Komentar untuk "Menang Giveaway Kawaidesu Concept Raya"

wow tahniah! rezeki ramadan.. menang berapa ringgit ni?

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info