Menang Hadiah Rexona Deodorant FreshProtect

Assalamualaikum.... hai

Pasti korang semua tertanya-tanya ke menghilangkan admin Bakul2011 ni. Jika dulu saya selalu update blog tanpa miss walaupun sehari. Ini bukan sehari, berminggu-minggu baru keluar satu entri terbaru. Huh! almaklum la sekarang ini, masa sangat mencemburui saya untuk bersama blog.... ini pun saya cuba-cuba curi masa untuk update.

Apa pun alhamdulillah, syukur...

Rezeki dari blog masih lagi berjalan dan terus berjalan tanpa jemu, walaupun jari-jemari ini tak lagi menjadi keyboard worrior di blog. Hehe....

Perghhhh.... ayat tak boleh blahh!. phuii.

Menang Hadiah Rexona Deodorant FreshProtect

Seperti korang yang lain, saya juga mempunyai azam baru untuk tahun baru... hmm. dan azam saya adalah untuk update blog secara konsisten seperti dahulu. Walaupun tahun depan kekangan masa dan tanggungjawap saya bakal bertambah... tapi tu tak akan mematahkan semangat saya untuk terus menjadi blogger... walaupun tanpa dikenali.. hehe

Okep... by the way

Entri terbaru ini, saya nak ucapkan ribuan terima kasih buat Rexona atas pemberian hadiah berupa sepasang Deodorant men dan women untuk saya. Rasanya ini deodorant terbaru kot, yang Scha Alyahya jadi duta produk yang menari-nari di kaca tv tu kot.

Menang Hadiah Rexona Deodorant FreshProtect

Tapi.... saya tak ingat pula peraduan mana satu yang saya join??

Tertiba sampai barang ni kat rumah atas nama Nur Ikaa, erkkk.. Yang mana erk?

Akhir kata dari saya, selamat menyambut tahun baru. Walau apa pun ceritera kita pada tahun 2015 ini tak kiralah sedih mahupun gembira jadikan ia sebagai kenangan yang akan dipegang terus untuk kita meniti perjalanan hidup ini.

Yang mana tahun ni tak tercapai lagi impian, jangan lupa bawa ke tahun hadapan dan cuba untuk capaikannya sedaya mungkin... kalau boleh tu pasang lebih banyak impian dan target tu lagi bagus. Hehe.

Betul tak?

Okep selamat malam...


3 Komentar untuk "Menang Hadiah Rexona Deodorant FreshProtect"

Ada juga dpt 2set dari woop. Alhamdulillah.. Rezeki.. :)

wahhh ..baguih2 ... lama tak update, ntah2 dah kawen paa

Assalam..anda ditag! ^^

http://diarybudaktinggi.blogspot.my/2015/12/year-end-new-year-giveaway-by-aynal-m.html

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info