Mood : Jalan-jalan Perlis


Assalamualaikum !~


Yeyyyyy bestnya hari nie dapat pusing-pusing sambil snap gambar baru...xsah kalau keluar xambik gambar.sebab tu salah satu dari keperluan hidup ikaa..keperluan ke??hahaha apa-apa jela...apa pun memang best hari nie..tq diana sebab PLAN A kita menjadi..tapi still ada kekurangan sebab member-member kita yang lain xleh join lak kan...papun "ko memang sahabat aku dunia akhirat laa"...hihihi..


info

info

info

Nie laa tempat yang kitaorag shopping...PADANG BESAR..asal mula tue matlamat ikaa nak beli kasut untuk mendaki, kawan ikaa pulak nak beli deuter, oleh sebab kasut yang ikaa cari tue xde yang berkenan di hati, so terbantut la keinginan nafsu untuk mendapatkan kasut tue...so ikaa pun beli laa benda lain..nak tahu x ape yang ikaa beli tue?? cer scroll kat bawah tue hah


blog

blog

Ofcoz laa selendang...oleh sebab harga diaa xde la mahal sangat..so dengan sepantas kilat ikaa terus membelinya..hihihi..lepas nie bertambahlah koleksi selendang ikaa dalam box..tapi kenapa merah erk?? sebab nie kan warna paberet ikaa..lagi pun wana merah sesuai dipakai dengan wana lain..kira satu tudung, baju warna apa pun xkisah laa..selepas penat berjalan, kami pun meneruskan perjalanan kami ke GUA KELAM...tapi gua kelam hari nie tidak semeriah hari-hari lain..dek kerana GUA yang sedang diperbaiki..so xdapatla kami masuk.


info
blog

Tapi sempat laa snap pic orang gah beriadah dengan family, kecian makcik & pakcik yang datang satu bas..semata-mata nak masuk gua kelam..last-last dapat tahu gua kelam sedang diselenggarakan...punahlah harapan dorang kan..dorang nie pun nk baiki apapun buatlah hari lain. ahad dengan sabtu comfirm dah pengunjung datang..adess dengan aku sekali xboleh masuk...seronok kan tengok dorang mandi-manda, ada yang berkelah dengan family dan sebagainya, tapi ikaa xminat untuk mandi dihadapan orang ramai. terasa kekok di situ..selepas bosan berehat di gua kelam, kami pun ambil keputusan untuk pulang ke rumah...lagipu time nie awan daha gelak kang xpasal-pasal basah kuyup pulak..dah laa 40minit dari rumah ikaa nak sampai padang besar....ok laa tamat cerita sampai di sini..papai.


3 Komentar untuk "Mood : Jalan-jalan Perlis"

dh lama p padang besar..bestnye klu dpt jln2 kt sna lagi

erkkk duk perlis gak k??huhu

pernah sekali jer pergi perlis =..=

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info