Domain Percuma Dari Encik Kai

Assalamualaikum !~



blogGodek punya godek di google, tertiba terlintas untuk menerjah busuk.org. di busuk.org, tempat pertama yang akan ikaa masuk adalah kontest..sebab kat situ ada banyak kontest/segmen/GA dan sebagainya dorang post..so tertiba masuk petang tadi, terpana pada satu pelawaan dari En. Kai, so untuk ikaa turu serta mana tahu kalau-kalau terpilih, belum cuba belum tahu kan....jum scroll bawah.



 JOIN KLIK BANNER



Soalan dari En Kai :

 En Kai mesti bagi saya domain percuma kerana??

Jawapan dari Ikaa

  1. Kerana saya sangat berminat untuk mengorak langkah lebih jauh dalam dunia cyber ini.
  2. Tujuan saya memasuki dunia blogger bukan untuk NAMA mahupun FEMES, tapi mungkin satu hari nanti saya mahu menceburi bidang peniagaan Online, so dari sini saya, belajar mengenali dunia blogger. So Rn. Kai kena bagi saya, nanti saya boleh bagi diskaun kt En.Kai..hihihi
  3. Kerana apa yang ada dalam blog saya adalah untuk dikongsi bersama rakan-rakan, tidak semua blogger hanya menulis hal berkaitan personal, adakala dari personal boleh jadi iktibar mahupun pengajaran buat si pembaca.


Mereka yang di TAG!!

Liniey
Farah
Dakwat Hitam
Zhaf One

Tarikh tutup : 15 April 2012.

5 Komentar untuk "Domain Percuma Dari Encik Kai"

psstt sila rujuk kembali cara-cara di blog kai...
ada penambahan sedikit...

- beritahu nama domain yang hendak di miliki

mcam tau2 je tgh nak domain..hahaha ;p
tq tag

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info