Pengemar selendang yang tegar!!


Assalamualaikum !~


Ada sesiapa yang tengah skodeng tue minat selendang x? seriusly ikaa memang peminat selendang yang tegar dan boleh dikatakan semua tudung yang ikaa pakai adalah selendang bukan lagi tudung bawal...

Tudung bawal ikaa pakai zaman sekolah menengah jela...zaman jadi mahasiswa xde dah bawal-bawal nie...bawang lagi laa ikaa anti opss...xde kaitan dengan title kite di atas ye..

|
|
|
|
|
|

blog

Tadaaaaaaaaaa!! nie separuh dari selendang yang menjadi koleksi ikaa di rumah...selendang dekat hostel xbawak balik la plak...nnt xmuat lak beg nak nek bas...yang mana2 tudung bawal dulu ikaa bagi jew dekat mak.

Tapi sekarang mak pun dah pandai memilih oooo...dia dah xpakai bawal dah..dia pakai tudung sarung lak
bak kata mak " mudah nak serlung " erkkk serlung?? serlung tue macam mudah nak pakai laa..xperlu kerongsang-keronsang segala laa...


blog


hahahah...selendang pun nak tunjuk kat orang ke ikaa?? biar laa nie kan online diary ikaa kihkih

OK papai !!


6 Komentar untuk "Pengemar selendang yang tegar!!"

akak..sy ada jual shawl custom made..dtg laa tgk kat blog sy..nih label sy sdiri..ANNISA SCARF..

yeke??ok2 jap akak terjahhhh :)

yeke??ok2 jap akak terjahhhh :)

ena dulu peminat tegar selendang...sejak pkai spek ni, rase xselesa pkai selendang dah..huaaaa...pkailah tdung bwal skrg ni... xpun tudung endon..hehehee

hai saya pon peminat selendang jugak. suka beli tp byk tak pkai lagi. *membazirkan? hee ^^

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info