Pelik! wanita pemakan batu

Assalamualaikum!~


Dalam kehidupan yang semakin mencabar ini, wujud manusia yang boleh dikatakan giler. Kenapa?

Mungkin bagi mereka yang lihat dengan mata kasar menganggap golongan sebegini, adalah manusia giler, tapi kalau dilihat dengan mendalam, mereka ini adalah manusia yang ajaib, kerna orang biasa tidak akan dapat melakukan sebagaimana yang telah dilakukan oleh wanita pemakan batu ini.

www.bakul2011.com

Widener, 45 tahun, mengelar dirinya sebagai "rock fan" kerana beliau gemar memakan batu. Katanya "Dalam saat dia bermasalah, memakan batu boleh membuatkan perasaannya menjadi lebih baik". Wanita pemakan batu ini telah jalani hidup sebegini selama 20 tahun dan hampir mencapai 1.4 tan batu yang telah dimakannya

Pelik betulkan wanita pemakan batu ni, xterkena batu karang ke hah, hari-hari makan batu. Katanya lagi " saya juga suka menghisap tanah-tanah yang melekat dibatu itu".

notakakitangaku : gandum dah habis ke erkk kat sana~
15 Komentar untuk "Pelik! wanita pemakan batu "

pernah baca dalam paper.. bila entah..
pelik dah manusia sekarang.. ^_^

macam mana dia berak ye?? tak luka ke??

@boni kacak hahaha sah dia berak kuar taik batu kan...

This comment has been removed by a blog administrator. - Hapus

pompian nyh leyh hidupo dengan cinta semata2..hahaha..:)
hari2 makan batu..

aiii aiii, punyalah byk lagi sumber yang boleh makan, batu juga nak dimakannya.. urghhh.. macam2...


cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/ terjah sini sama k sebab pakjoe dh follow blog nie

xde mkanan lain ke derang ni?? hahaha

untung la dpt bini camni.. x de la truk2 kena beli beras...

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info