Despicable Me 2010

Assalamualaikum


Sebelum aku nak ulas lagi panjang, aku nak ucap selamat menyambut bulan Ramadan minggu hadapan. Pejam jelik nak masuk bulan ramadan kan, sekejap je masa berlalu, dan sekejap juga usia kita makin hari makin pendek..

Ok nie baru aku nak masuk short story,

Sapa yang dah pergi tonton Despicable Me 2??

Beruntunglah pawagam dekat rumah korang, aku nie berkilo-kilometer nak bergerak, mau sakit urat aku berjam bawak motor pergi Jitra, OMG !!... mau ada geng aku pergi jugak nie, nie pasal tak dak je pun.

Oleh sebab dah kempunan nak tonton Despicable Me 2 xdapat, terus aku post kat "muka buku" macam mana nak tonton Despicable me 1, siot je kan punya kempunan giler tu.

Tup tup tup, adik tersayang aku komen, siap bagi link lagi aku tonton cerita kartun tu, seyes memang best kot. Rugi mau hampa xtonton, memang xkering gusi, tambah-tambah muka budak kecik tu seyes comel je aku tengok.


Despicable Me 2010

Hah comel kan? bolat je mata dia....

Pendek kata hampa yang tonton lagi tue, meh tengok kat bawah nie. Before tu aku kreditkan filem nie dipetik dari xesion-season. Bukan takat cerita nie je, cerita lain pun banyak, hampa boleh search sendiri la kot erk..


Despicable Me ( 2010 )


1 Komentar untuk "Despicable Me 2010"

orang pompuan memang suka layan citer ni kan..hehe..mmg best pun citer ni..

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info