Kempen CPUV Nuffnang Bulan November 2014

Assalamualaikum

Kempen CPUV Nuffnang bulan November.

Alhamdulillah, hampir 4 tahun aku berblogging, tiap-tiap bulan ada saja kempen CPUV yang Nuffnang berikan dalam blog ini. Walaupun pun blog aku tidaklah sebagus blog-blog korang, tapi Nuffnang tetap mempercayai blog nie dengan memberikan CPUV yang berterusan setiap bulan.

Kempen CPUV Nuffnang Bulan November 2014
Kempen CPUV Nuffnang Bulan November 2014


Rasanya dah kali ke-4, aku cashout earning dari Nuffnang nie.

Kempen CPUV Nuffnang bulan Oktober pun masih tergodek-godek dalam blog aku, ni kan pulak Nuffnang bagi kempen yang datangnya dari Altel Digital Campaign, Mi Sedaap Cup Noodles, Mah Sing - Avenue Street dan Inti 2015 Cycle 1 Degree yang sedang berjoget kat sebelah tu hah.

Hah ! 

Tak lupa jugak, Nuffnang ada meminang aku untuk join Blogbuster-Maybank Transact & Win (blogbuster) yang akan bermula pada 8 Dec 2014 ini.

Alhamdulillah, aku dah berjaya siapkan 3 video, tapi tu pun tak tau lagi, pihak Nuffnang suka ke idak.

Doakan Nuffnang accept ye !..
(^_^ )


0 Komentar untuk "Kempen CPUV Nuffnang Bulan November 2014"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info