Kontest Teka Gambar VMY2014.

Assalamualaikum



Kontest Teka Gambar VMY2014

Sertai Kontest Teka Gambar VMY2014 Anjuran HASRULHASSAN.COM.
Klik SINI: Kontest Teka Gambar VMY2014 



Tempat menarik di Malaysia yang dilawati

Aku berasal dari utara semenanjung Malaysia, so untuk soalan pertama tu, aku rasa aku tahu di mana tempatnya. huhu

Antara tempat menarik yang kerap aku lawati adalah Pulau Pinang. Hah, lagi 4 hari nak masuk bulan 12, so maknanya Pesta Sungai Nibong dah nak buka, so moh kita ke Penang.



Nie adalah gambar pemandangan laluan Cable Car yang korang perlu naiki untuk sampai ke puncak destinasi. Dekat atas ni korang boley lihat seluruh Pulau Pinang, kalau korang xlarat nak jalan, korang boleh naik buggy tapi kena bayarlah. 



Hah nie tempat destinasi petama aku bila sampai Penang. Lukisan Art nie terletak di Jalan Art Street berdekatan dengan Masjid Kapitan. Kalau korang nak pergi, parking kereta korang dekat Masjid tu, sebab lukisan nie dilukis di dinding bangunan, so laluan dia pulak sempit, so korang kena jalan kaki, atau korang boleh jugak naik basikal yang mereka sediakan, tapi kena charge la ye.

Sebenaqnya banyak lagi aku kongsi kisah cuti-cuti Malaysia nie...tapi cukup lah setakat nie, kang korang bosan pulak baca kisah aku..huhu

Apa pun semoga berjaya dalam 



4 Komentar untuk " Kontest Teka Gambar VMY2014."

tengok gambar owl tuh dah tahu apa jawapan dia XD dekat Penang-Owl Museum and yg daun tuh maybe Cameron Highland-Ladang Teh XD maybe aahahaha..

Good Luck ^__^

Terima kasih kerana sudi join kontest teka gambar VMY2014 anjuran blog hasrulhassan.com.

Sudikan diri untuk klik LIKE entri Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan di dalam blog saya ye .. hoho ...

singgah
http://blogcikbelbel.blogspot.com/2014/11/kontest-teka-gambar-vmy2014.html

ada contest lagi ke?? huhu nak join nk joinnn

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info