Selfie Paling Menyeramkan?

Hoho... ini bukanlah drama mahupun filem yang mengisahkan tentang selfie dalam bentuk gambaran hantu, sudah pasti tidak! ...tetapi ini adalah perkongsian gambar yang diambil oleh juruphoto - Ontheroofs. Actually aku sendiri pun tak tahu dari mana datangnya perkataan "selfie" yang menjadi kegilaan manusia.

Kenapa aku cakap gila? cuba lihat gambar yang diambil ini...

Selfie Paling Menyeramkan?

Huh! serius menakutkan, lebih takut dari tonton filem hantu yang warna mukanya. Tapi ini antara hidup dan mati. Bagi kaki selfie, gambar begini adalah suatu keunikan dan kecantikan pemandangan yang di lihat dari tempat tinggi. Kalau lihat tu memang cantik, tapi kalau jatuh pun mesti berkecai kan? hurm...

Bukan itu saja, ada lagi yang ini comfirm lagi menarik....

Selfie Paling Menyeramkan?
Selfie Paling Menyeramkan?

Menyeramkan bukan? Kalau aku memang takkan la, sebab aku gayat pada kedudukan tinggi, apa yang aku fikir masa tu, apakah selamat atau pun tidak. huh!

Kalau nak lihat lebih banyak, selfie yang menyeramkan. Rujuk sini - Ontheroofs.

Terima kasih membaca.

2 Komentar untuk "Selfie Paling Menyeramkan?"

huhhh...memang menyeramkan nih...

memang seram tengok ni.. tapi kalau join yg ni lagi seram ,haha

http://tetamu89.blogspot.com/2015/05/simple-rm100-giveaway-byijeni.html

jom joinn

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info