Blogger Bijak Buat Duit Dalam USD

Blogger bijak buat duit dalam USD. Disaat nilai mata wang ringgit Malaysia jatuh, semua blogger berkejar-kejar buat duit dalam USD terutama sekali dengan pengiklanan Adsense. Jika anda salah seorang daripadanya.... anda memang blogger yang bijak.

Saya sendiri pun masih belum berpeluang menjadi salah seorang daripada ahli pengiklanan Adsense. Hmm. barangkali blog ini belum cukup bagus atau menepati syarat-syarat yang diberikan oleh Adsense.

Tapi bukan bermakna saya tak layak buat duit dalam USD. Ada banyak lagi jalan yang terbuka luas untuk blogger yang tak bernasib baik macam saya menyertai Adsense tapi masih boleh jana income dalam USD. Gila kalau tak kejar USD.... tambahan lagi sekarang nilai mata wang ringgit dah jatuh teruk

1 USD = RM 4.20 

Nampak? besarkan nilainya.... lumayan kan?

Salah satu jalan untuk anda nak buat duit dalam USD adalah dengan menyertai - Mobicow.

Blogger Bijak Buat Duit Dalam USD

Blogger Bijak Buat Duit Dalam USD

Best sangat buat duit dengan Mobicow. Tipa-tiap bulan mesti duit masuk akaun tepat pada masanya. Best kan? Mula-mula dulu tak percaya juga, tapi sekarang takkan tak percaya lagi kalau setiap bulan saya cashout duit masuk wallet..... hehe

Baca sini - Bayaran pertama Mobicow dan Bayaran komisen kedua Mobicow

Dan setiap kali saya menerima komisen dari Mobicow, saya akan terbitkan satu entri bukan untuk menunjuk-nunjuk tapi untuk menwar-warkan kepada semua blogger.... ayuh buat duit dalam USD tak rugi sesan pun, malah ada untung lagi pula tu.

Belum cuba... belum tahu. Selamat mencuba!!

0 Komentar untuk "Blogger Bijak Buat Duit Dalam USD"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info