PIXY menyempurnakan hari anda

Assalamualaikum

Hyeeeeeee u'oll ~

Nampak sangat aku dah lama xupdate...sampaikan jari aku pun nak kiat bila sentuh keyboard worrior nie....

Erkkkkkk...apsal title aku hari nie pasal PIXY??

Actually, hari ni aku terima sample PIXY yang mana aku pernah daftar di  FREE SAMPLE PIXY sebelum ni. Mulanya aku tak percaya juga laaa...takkan dorang nak bagi FREE, sedangkan tak perlu buat apa-apa pun. Tapi sebenarnya betul laaaaaaaaaaaaaa !



Aku nie jenis tak minat dengan mekap-mekap, tapi kalau setakat eyeliner, eye shadow yang nipis dan bedak pixy tu dah menjadi rutin harian aku bila keluar. 

Tapi bila balik rumah, terus aku cuci muka dengan pembersih. So lama kelamaan muka aku jadi kering, liang pun nampak terbuka. Seyes aku rasa rimas..

Tapi lain pulak jadinya, bila aku pakai penanggal mekap pixy nie, korang balik rumah penat-penat just ambik facial contton, titik sikit pixy ni, dah boley tanggalkan mekap, malah muka korang pun nampak lebih sihat dan lembab dari korang guna pencuci muka.

Tak percaya cuba tengok !


0 Komentar untuk "PIXY menyempurnakan hari anda"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info