PerUserPaid Adalah Scammer

Assalamualaikum

Siapa sini pernah log in Per User Paid? Kononnya boleh jana pendapatan sampingan, hanya dengan click...click and click.


Actually aku sendiri pun pernah jugak be a member untuk PerUserPaid nie sebab kawan aku cakap kat sini, "kau boleh buat duit, cuma suruh orang klik sampai 500USD kau dah boleh cash out". Aku pun percaya laa masa tu, 

Lastly, aku buat research sikit pasal pengiklanan ni, dan apa yang aku dapat PerUserPaid adalah scrammer ! tak percaya? read at this...
Korang sendiri pun boleh fikir secara logik akal, mana ada orang akan berikan wang hanya dengan klik sana sini, tanpa keluarkan modal dan senang-senang korang dapat duit 500USD=RM17++.+ . Buta-buta dorang nak bagi sebanyak tu??

Yang paling best, ada yang sanggup copy paste dalam komen facebook dan siap sorok lagi link tersebut untuk perdayakan orang lain bagi dapatkan 500USD. 

Tahu apa yang korang dapat bila cukup 500USD ?


So funny, dia siap minta korang download game Angry Bird lagi kat handphone. So nasihat aku, bagi semua yang masih lagi cuba-cuba nak tipu orang untuk klik PerUserPaid atau yang tak habis-habis paste link dalam komen facebook. sila kaji dulu sesuatu benda sebelum korang sendiri terpedaya.

Duit takkan datan bergolek tanpa usaha
( + _ + )


0 Komentar untuk "PerUserPaid Adalah Scammer"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info