CPUV Campaign Nuffnang Ke-1000

CPUV Nuffnang ke-1000. Errr... macam gempak je tajuk ni kan. Sebenarnya saya sendiri pun tak tahu berapa kali saya terima CPUV  (cost-per-unique-view) dari pihak pengiklanan Nuffnang sejak awal pembikanan blog lagi. Ketika itu, saya pun sama seperti blogger-blogger newbie yang mahu menulis sambil buat income... Jadi Nuffnang lah antara pengiklanan yang popular dan tak cerewet....

Hampir tiga tahun saya bersama Nuffnang, kemudian beralih kepada pengiklanan yang memberi pulangan income yang tinggi iaitu Innity. Namun dalam yang sama, saya masih lagi memasang iklan Nuffnang dalam setiap entri...

CPUV Campaign Nuffnang Ke-1000

CPUV Campaign Nuffnang Ke-1000

Alhamdulillah, saya masih terima cpuv campaign dari Nuffnang iaitu Wall's magnum Raya [PC]. Mulanya saya fikir Nuffnang tak akan berikan apa-apa cpuv oleh sebab saya bukan lagi memakai status glitterati... rupanya salah jangkaan saya itu.

Anda tahu tak bahawa selama tiga tahun saya bersama Nuffnang, boleh dikatakan hampir setiap bulan saya berjaya cashout income dari Nuffnang, cuma kadangkala saya sengaja mahu himpun dulu bagi berbukit barulah syiok sikit bila cashout nanti kan.... Ini adalah income terakhir saya terima - Nuffnang Earning RM200.72.. Gembira betul!

Jadi buat blogger newbie, yang baru berjinak-jinak buat income dari blog.. bolehlah cuba pengiklanan dari Nuffnang. Haa. rujuk saja cara daftarnya di pautan ini - Daftar Pengiklanan Nuffnang.

Selamat berjaya semua...

0 Komentar untuk "CPUV Campaign Nuffnang Ke-1000"

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 Bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info